81 dagar kvar..

Tänk gott folk, nu är det bara 81 dagar kvar tills jag står i Scandinavium i GBG och tittar på mina favoriter.
Jag får rent utav gåshud bara jag tänker på det! Jesus, har inte insett att det här är på riktigt. Äntligen får det vara jag (och Sofia) som får stå och skrika tills rösten försvinner och få den där äckliga nervositetskänslan... Okej, normal kid? Haha!


Nej men seriöst for real nudå; Jag har väntat på detta moment i vadå, 3 år? Sen sommaren 2007 har jag varit som besatt i dessa fyra underbara pojkar. Tokio Hotel är den enda gruppen (förutom Rammstein) som jag lyssnar på då det kommer till rock (Det måste vara tysk rock, annars är det värdelöst..), dom har tagit mitt hjärta med storm! Haha, har t.o.m lyckats brainwasha (alltså wtf..) min pojkvän, så nu har han också börjat lyssna på TH? Haha, gullunge!
The point is, det här kommer vara ett minne för livet. Sannerligen alltså. Och jag är glad att jag får dela detta fina moment med en av mina bästa vänner, nämligen Sofia <3 Fan så kul vi kommer ha gumsan!

Nejdu, åter till pluggandet (sovandet hehu) mina vänner!




81 dagar kvar.. Sen kan jag dö lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0