"And all I got was a brand-new sportscar.."

Han är känd för sina politiskt laddade texter och kontroversiella beteende. Han kallar sig själv för "The new 'King of Pop'". That's right folks, jag snackar om Kanye West himself.

Vrf har jag valt att skriva om honom i detta inlägg? Jo, dels för att jag har bloggtorka (som alltid typ), och dels för att jag vill upplysa er om vilken jävla bra artist han faktiskt är!
Det är ju en hel del som har hängt upp sig på då han trackade ner Taylor Swift och hela den biten. Folket må tycka jag är tappad i golvet då jag skriver detta, men jag tyckte att det var helt rätt av honom att han gjorde som han gjorde! Okej fine, inte då han gick upp på scenen direkt, men erkänn att Beyoncé är 1000 ggr bättre än den där "nybörjaren"?
Nejmen okej, nu ska jag komma till saken:

Kanye West, en av dom fem artister som jag lyssnar mest på. Det visste inte alla elr hur? Well now you know!
Ända sen "Stronger" började spelas så har jag blivit fast i hans musik! Särskilt hans skivor "Graduation" och "808's Heartbreak". Som jag skrev förut, så är det hans kontroversiella beteende och hans låttexter som gör honom speciell, iaf för mig! Och ja, vid det här laget så vet ni läsare att RnB och HipHop ligger nära hjärtat mitt (och TH ofc). Han gör musiken till något som är riktigt äckligt värdefullt! Han är dessutom grymt bra på att rappa, finns inte en låt som jag inte kan rappa "tsm" med honom (för det fastnar i skallen dirr). Helt unbelievable!
Alla hans låtar är förbannat bra, men den här låten är något riktigt extra. Lyssna och njut!


Kanye West ft. Kid Cudi - Welcome to heartbreak


Kommentarer
Postat av: Alma

Det var inte alls rätt det han gjorde :o Det var så jävla respektlöst, jag skulle typ slå in skallen på honom xD

Beyonce har vunnit ofantligt många priser, det är dax för nån annan att vinna nu. :P Jag tkr inte Beyonce är bättre än Taylor Swift iaf.

2009-12-30 @ 16:54:52
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0