Drop it low

Yo,..

Bloggade ju inte igår pga. att jag drog till pojkvännen och såg film.. It was wonderful, tack bebe ♥
Men idag händer det andra saker! Ska bort ikväll (till Skelleftehamn) och vara med THA CR3W! Damn, kommer bli hillarious as usual!

Anwyays, idag vaknade man 12.30 av att Mormor ringde..
Sen dess har man suttit här och degat.. Funderar på att gå och duscha nu, dessutom har jag bloggtorka (ah , shiet.. redan?!) så jag tror vi avslutar detta inlägg med en låt som går på repeat här hemma:



Vi hörs troligen imorgon, för idag lär jag ha fullt upp ;>

/ XOXO Sandra


Kommentarer
Postat av: Stålmannen Andreas

Det var verkligen underbart :D<3

2009-12-12 @ 16:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0