Inlavid

Okej, egentligen vet jag inte vad det ordet står för riktigt, men ftw.

Sitter nu i en datasal på skolan, ska nämligen skriva en rapport om "Titanic" (som förövrigt är ett av mina hobbys typ.. HAH), men vem orkar? Jag gör det iaf inte. Haha..
Har just varit hos tandläkaren också.. Inget dåligt resultat: 4 hål, varav ett har dom lagat idag. Har tre nya tider i början på februari.. Det värsta av allt är att jag har tandläkarfobi (bet min tandläkare i fingret sist jag var där, hihi). Dessutom fick min tandläkare bedöva min 3 hela ggr innan jag slutade känna någonting (därav rubriken..? hahah), så det var ju härligt. Min vänstra mungipa hänger lite mer än den högra, tungan känns inte, skulle kunna bita av den utan att jag känner någonting!

Efter skolan blir det väl inte så mkt gjort, lär väl sätta mig framför tv:n lr datorn.. Har inga läxor (hoppas jag), så det blir en chilldag!

Nejdu mina vänner, nu ska jag ta och försöka skriva vidare på inlämningsrapporten.
Hoj!



Världens bästa film enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

ahahahahahah aw stackare!

hatar tandläkare >:

2009-12-16 @ 11:18:38
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: caroline anette

sv; hihi tack så mycket :>

allt bra?

2009-12-16 @ 15:31:55
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: elinn

Fin blogg, allt bra med dig? :)

Ha en fortsatt bra dag!

2009-12-16 @ 16:16:42
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0