Kittens!

Yo alla.

Sen uppdatering I know, men idag orkar jag sannerligen inte blogga alltså.
Bloggtorka typ, och dessutom har jag ett naturkunskapsprov imorgon (som jag självklart kommer faila på BIG TIME!) som jag måste plugga på.. Ischlo pischlo.

Dagen såg ut som så, att efter skolan så väntade jag och Classe (vetinte hur länge) på Idah. Efter att hon hade kommit så traskade vi till Mormor och tittade på hennes små kissemissar som bara är några dagar gamla! Übersöta små liv ♥
Nu sitter man här, lite smådeppig (personliga själ tyvärr) och nere. Men något som verkligen piggar upp är musik, självklart! Som den här låten;



"Sometimes love comes around
and it knocks you down
just get back up
when it knocks you down"



An "old" favourite of mine!

(Andreas tror inte att jag kan rappa de stycke som Kanye West gör, men har du inte glömt att han är en av mina favoritartister? ;>)



Kommentarer
Postat av: stålmannen andreas

Har jag icke glömt.. men, I'ma have to see it to believe it :) HAHA =D PUSS sötnöt ;D<3

2009-12-15 @ 21:26:24
Postat av: jessica

ANMÄL DIG NU TILL VECKANS BLOGG TÄVLINGEN I MIN BLOGG, FÅ LITE EXTRA BESÖKARE - DET KAN VÄLL INTE SKADA ;) SÅ VAD VÄNTAR DU PÅ?



KRAM JESSICA

2009-12-15 @ 23:32:28
URL: http://enklast.blogg.se/
Postat av: caroline anette

snygg blogg!

2009-12-16 @ 09:11:03
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0