Man in the mirror

Okej det blev lite senare än "efter skolan", hehe...

Blogg.se har laggat ball3, drf blev det att jag skriver nu istället.
Så hur har min dag sett ut? Jo, ska jag tala om för er. Dagen började med skola, som slutade kl 13.40, eftersom vi fick lite julfika och sånt på matten (Ruthie var så gullig och hade bakat en morotskaka!).
Efter det så bar det av hem, sen ut  och möta Andreas som kom med bussen. Vi låg och lyssnade på musik (därav dagens rubrik, hehu) och hade det bara såå mysigt ♥ Därefter tog vi första bästa buss till stan och käkade på max (för typ 349081706:e gången i rad)!

Nu sitter man och gör inte ett dyft, tänkte nog spela lite HP (Harry Potter, duh..), jag är ju grymt mog1 right?! Nej, dags att sätta sig på Hogwartsexpressen och åka till Hogwarts. Harry Potter's waiting for me!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0