MENW00T

"Lil'Wayne höll i måndags en avskedskonsert inför sin fängelsevistelse. Den amerikanska rapparen - som i oktober dömdes för olaga vapeninnehav - passade på att tacka fans, vänner och familj för deras stöd.

Lil'Wayne, vars riktiga namn är Dwayne Carter, stoppades i sin turnébuss i New York 2007. Han ska då ha slängt ut en påse med en laddad pistol i. För detta dömdes han till ett års fängelse. Straffet börjar han avtjäna den 9 februari. Lil'Wayne ska göra ytterligare avskedsspelningar i Texas och Louisiana. Den 1 februari släpps nya skivan "Rebirth"."

- WTF IS THIS? *rage*
Okej, kanske behövs en förklaring till mitt beteende:

Har lyssnat på Lil'Wayne ett bra tag nu, elr rättare sagt sen "Lollipop" kom ut och blev världens hit typ..
Och jag blir så förbannad! Elr nej, ledsen. Ledsen är vad jag blir när sånt här händer. Jag kanske inte är ett av Lil'Wayne's största fans, men han är också en av dom som jag lyssnar på väldigt ofta.
Låt oss göra en slutsats av dom som jag faktiskt lyssnar på väldigt ofta så ni vet vilka som står nära hjärtat mitt. Det är bla:
Kanye West, Chris Brown, Michael Jackson, Akon och självklart Lil'Wayne. (Kära Tokio Hotel glömmer vi inte heller bort, men nu är det en helt annan stil vi snackar om hära)..
Jag får väl ta och trösta mig själv genom att köpa hans nya album så fort det kommer ut. "Rebirth".. Hm. Låter spännande!

Nej hörni, tv-spelet kallar! Har blivit en gnutta beroende av det på senaste tiden.
Peace



Babe ♥





Kommentarer
Postat av: Alma

Jag tkr han är lite scary ._. hans musik och MJs musik är inte lika stilar heller? xD

Men ett år går fort, snart är han ute igen :D

2009-12-31 @ 13:25:49
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: Alma

sv: haha men asså, i inlägget skrev du top 5 vad du lyssnar på, och th är inte med för att det är en annan stil, menade bara att typ lil'wayne och MJ inte är samma stil heller men står ändå på listan :) Haha går typ inte att förklara men ^^

2009-12-31 @ 16:49:59
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0