Vi kör på en sån här..



..Jag är som galen i RnB och Hiphop?

Folk behöver inte ens känna mig för att veta att jag är helt förbannat fäst vid den sortens musik. Det finns nog inte en hiphop-artist som jag inte lyssnar på, samma då det kommer till RnB. Jag lyssnar jämt på musik, och då menar jag verkligen jämt. Från då jag sitter vid datorn, tills jag står och duschar. Vad är det som är så speciellt med just den här sortens musik då tänker ni kanske? Texten. Låttexterna till sån här musik är i sin egen lilla kategori. Jag älskar politiskt laddade texter & då det handlar om "tuff" kärlek, det är nog drf jag lyssnar på bla. Kanye West, Lil'Wayne, T.I, Usher etc.. Listan kan göras lång mina vänner, men the point is: Jag och RnB och Hiphop.. vi går hand i hand, tills detta liv tar slut. Dessutom är det musiken som är bäst att dansa till, deras beat är riktigt förbannat sköna (shake som ass dawg!).


Kommentarer
Postat av: BECKA, sis'

Deeeet veeet vii gummaaan ;D <3

Kommer du imörrn? :)

2009-12-12 @ 19:21:55
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0