"Where did I go wrong?"

1 meter hög snö vart fan du än kollar, det är vad jag kallar norrland..
Skulle ju in till stan idag då.. Mamma kunde inte ta sig ut pga. dom inte hade plogat varken stora vägen elr kvarteret.. Så det blev att cykla, hör och häpna! Jag hade snö ända upp till mina lår, och drog samtidigt på en cykel. Jag tror jag förfrös någonting, för jag har förbajjat ont i benen och i fingrar och tår.

Då jag äntligen kommit fram så träffade jag Andreas på Åhléns, sen gick vi runt ett tag innan vi drog till Subway och käkade. ♥
Hittade ett lila linne, och en svart långärmad tröja på Gina Tricot. Riktiga fynd serru!
Efter en timme elr så, så kom Classe och Idah till stan och mötte upp oss (vilket alltid är lika roligt!) (Y)

Nej hörni, bloggen får lida då det är jul/nyår, dessutom har jag ingen blogglust typ.
Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0