ZzZz..

Oi!

Sista inlägget for tonight.
Iof så har jag ju sovmorgon till 11.40 imorgon, men jag tror t.o.m att jag ska dra en /care imorgon. Måste verkligen få sova ut Längtar som fan till min säng nu alltså.. Fatta skönt! Krypa ner i sin varma gosiga säng och bara ligga där och hålla på att somna.. Ah shiet, jag måste verkligen pallra mig till toaletten och ta bort allt smink och skit så jag får sova! Det enda felet är ju att Andreas inte sällskapar med mich *cry*, men vi träffas ju på fredag (då bla han, Classe och
Idah ska komma hit och se film. Mysigt fifän)! ♥

Nej hörni, här blir inga barn gjorda. Vi hörs ju imorgon!



Vi kör på en egopic så länge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0