AYEAH

Visst, alla hatar Paint typ.. haha. Men jag har väldigt kul då jag sitter och gör bilder i det programmet!
Har gjort om alla "Rubrikbilder" som jag kallar det. Kolla!









Och ja, det är jag på alla bilder.. Lol. Till något annat:

Idag är jag sjuk, mamma den kotten har smittat mig så nu har jag blivit förkyld. Just nu sitter jag och kollar på kläder ifrån en av mina favoritbutiker på nätet:
www.topstreetwear.com , äckligt snygga kläder! Har köpt därifrån alldeles för många ggr.. Några tusenlappar har man ju spenderat.
AJA, snart så kommer mamma med glass för min onda hals. Hihi, ibland är hon snäll..

Nä, nu ska jag återgå till msn och bdb.
Peace.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad tycker du om att tjejer måste vara lika smala som tandpetare?

Fina bilder btw! :)

2010-02-25 @ 13:55:18
Postat av: Alma

Blöö, det var därför jag inte såg dig på skolan idag. Skulle ju berätta en sak! xD

2010-02-25 @ 18:42:00
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0