Ayeah



- "Vad tycker du om att tjejer måste vara lika smala som tandpetare?"

Tkr det är rent utav gräsligt att alla tjejer i dagens sammhälle måste väga 25 kg och se ut som vandrande skelett.
Är det en trend? Kan du ge dig fan på. Snyggt? My ass. Jag är knappast den enda som är emot detta, även fast jag själv tkr jag är riktigt tjock (ja, tro't elr ej). Sure, finns tjejer som är mkt mkt större än mig.. Men det finns även tjejer som är smalare än mig. Man kan säga att jag har mkt kurvor, och jag hatar det. Jag hatar det verkligen. Har riktiga komplex då det kommer till min egen kropp, tar heller inte emot kommentarer från folk som säger att min kropp är riktigt vacker och dylikt.. Då det gäller andra däremot så tkr jag inte att det är fel att vara kurvig. Tkr det är jättefint rent utsagt!
Men åter till det frågan handlar om. Vi vet ju att utseendet inte är allt, men vad är det då som gör att vi ändå följer denna otroligt dumma trend? I have no idea.
Nu är det väl så att folk inte förstår mitt budskap säkert, but that's aight. Huvudsaken är väl ändå att jag själv fattar? Haha.. KORT OCH BRA: Tjejer behöver inte vara pinnsmala och behöva väga 25 kg för att vara vackra. Killar tkr om kurvor (believe me, I know).

Nä, nu äre sängen som gäller. Tror jag ändå ska vara hemma imorgon, känner att halsen bara blir värre och värre.

Peace.

Bjuder på en skeetbra låt.


Kommentarer
Postat av: Ida Maria

Jag håller då fan me! Inte måste man vara pinnsmal för att vara snygg?

Själv äter man som ett monster men går ändå inte upp i vikt XD



Kurvor är snyggt! Och jag önskar att jag hade några...=/

2010-02-26 @ 10:47:33
URL: http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0