Bullfrog

Tja ni kan ju hålla med om att jag har varit inaktiv. Hahah..
Aja, kan berätta lite om helgen för er:


Fredag: Andreas kom hit och hade med sig en film (American Pie - The book of love), godis och dricka. Efter att vi sett film så gick vi och la oss och vaknade runt 11 på morgonen. ♥

Lördag: Efter att Andreas for runt 2-tiden, så gjorde jag mig klar för kvällen. Jag och Mamma gick över till Melinda och Karin för vi skulle se Melodifestivalen. Vi beställde kinamat också! *yumyum*

Söndag: Idag har det inte hänt ett piss acutally. Haha.. Har pendlat mellan att se tv och sitta vid datorn, lär fortsätta såhär hela kvällen. Imorgon ska jag till tandlläkaren förövrigt. Laga ett av dom 4 hål jag hade från början.. Usch. Det värsta är att det blir 08.00 på morgonen.. JAG ÄR LEDIG IMORRN, WTF?!.. Tänkte plugga historia också eftersom jag har omprov på tisdag/onsdag.. men icke sa nicke..

Aja, ska fortsätta vara lite social på msn, sen tv-time!... haha..

Peace.



Såg den på Saras blogg, fyfan så jag garvade! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0