Dentist

Kom hem från tandläkaren för ett x antal timmar sen. Ingen sovmorgon som sagt..
Tog väl en timme kanske att laga det lilla hål jag hade idag? Usch.. Nästa tid är iaf den 24 februari, har jag lite tid på mig att samla ihop nog med mod och gå tillbaka dit igen. Haha..

Sitter och skriver på min inlämningsrapport (som skulle varit inne före jul) atm. Skittråkigt, men det måste göras. Förövrigt så har jag inte en susning om hur dagen ser ut. Jag är den enda individen som är vaken nu typ, så Becka den fjutten har inte svarat på mitt sms än.. Haha ;>
Måste ändå ta och plugga inför historieprovet imorgon (som jag fick IG på sist, ajajaj..) också. Fan tar det aldrig slut eller?

Aja,
Peace.


P.s - ni SUGER på att kommenterar. Aight?


Kommentarer
Postat av: Olivia

ska själv också till tandläkaren snart men inte förrän 3:e mars hhihi (A) blir att sätta in nå stålfjädrar i tandställningen.. läskigt :O <3

2010-02-08 @ 17:09:03
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0