I'm this close..

Fan nu är det nära att jag lägger ner blogghelvetet. Menar, fan jag skriver ju aldrig? Ni suger på att kommentera? Det händer inget spec i min vardag typ? What's the deal då?

Anyways. Helgen kan bara beskrivas med ett ord: Underbar. Tack Andreas, du är det finaste jag vet.♥
Annars då? Tja, vi hade ju utvecklingssamtal idag.. Ett fett IG fick jag. DOCK inte i något viktigt ämne.. hehe.. Naturkunskap, but who cares? Suuure, mamma ska ringa till lärarn och be mig få gå om kursen (yeah right, like I would let that happen), så vi får se vad som händer. How exciting! *host* not*.

Annars då? Jo, ska prata med Mamma om att jag ska börja gymma. Fan the belly from christmas är fortfarande kvar.. Inte bra, inte bra. Men vart är det bäst att gymma? Friskvårds? Eddahallen? 360?.. Kostar jävel att gymma på 360. Kan lika gärna köpa ett gymkort på skolan för 20 spänn och gymma ett år. Haha..

NEJ, nu slutar jag. haha.
Peace.



Vovve.(Ta bilden, and I'll cut your belly. OKEJ?!)


Kommentarer
Postat av: Sara

då borde gymma med mig på skolan :]

2010-02-24 @ 21:42:48
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Ida Maria

Haha du har då rätt! Man har tjockat sig lite VÄL mycket den här vintern XD



Ähh, fuck naturkunskap! Usch för det ämnet :]

Fick IG på mitt första prov i ekologi, so you're not alone ;P



OCH DU DIN PLUPP! Hör av dig snart så vi kan snacka skit å sånt vi brukar göra innan jag daskar till dig med handväskan! XD

2010-02-25 @ 21:32:56
URL: http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0