Screw you guys! I'm going home.

Yep, I suck.
Jag har verkligen inte pallat uppdatera, för att blogga suger? Ingen läser ens min blogg så why bother liksom?
"Uppdatera oftare så kanske du får fler läsare?" "Skriv om något vi vill läsa om då?" MEN NI SÄGER JU INGENTING ERA FULA INDIVIDER.. Nej, jag har varken mens elr PMS, jag är bara flyförbannad på allting right now. Jag älskar er sk. "läsare", iaf ni som är trogna och läser den minst 3 ggr i månaden *känn ironin*...

Idag drog jag till stan efter skolan (slutade nämligen 13.10, ingen lärare.), letade efter en sen alla-hjärtans present åt Andreas, och sen kom han och Jonte till stan. Så vi gick till Frasses och to be honest, jag har aldrig haft så kul typ? Haha.

Nu blir det troligen pendling mellan tv:n och datorn, mamma drog till Falmark så jag har hela huset för mig själv. FF WTF.

Peace.




Kommentarer
Postat av: Sara

säxy biatch ;*

2010-02-19 @ 20:39:43
URL: http://rainbowfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0