Varning för långt inlägg (enligt mig)

5 dagar.. Det blir väl 120 timmar? 

Så.. Om 120 timmar så står jag och hoppar, skriker och säkerligen gråter på Scandinavium i Göteborg. Det är äntligen dags för mig att få se Tokio Hotel, live. Kan ni tänka er det? LIVE FÖR HELVETE!
Jag har gått och vankat (nej jag har inte runkat) av och ann här hemma och bara velat att tiden skulle gå fortare, och det har den ju right? Sist jag skrev om TH här i bloggen var ju då det var 81 dagar kvar.. Och nu är det plötsligt bara 5? Spank me hard och dra mig i näshåren, drömmer jag elr?!
Aja, nu ska vi försöka vara lite seriösa här:

Jag tror nog att jag aldrig har lagt så mkt energi, sorg och kärlek i något annat band än Tokio Hotel.
Jag har fått ta skit, smällar och hårda ord för att jag har en speciell plats för dessa pojkar i mitt hjärta, but you see people? Jag står fortfarande på benen! Jag har spenderat nätter gråtandes, i längtan efter att få träffa dom en vacker dag. Så har vi ju Georg, han som jag har varit kär i drygt 2 år. Mäktigt people.. Jag undrar hur jag kommer reagera då jag ser honom stå är och slänga med sitt hår, spela på sin bas.. Svimmar jag så lär jag förbanna mig själv resten av livet. Detta är fortfarande en av mina största drömmar I've ever had. Mitt liv är i princip komplett i ren helhet, men det skulle fullbordas om jag för en gångs skull skulle få byta ord med dom elr dylikt, även om det bara gäller för 3 minuter?

Men så, efter allt jävla väntande så fick jag två st biljetter till Scandinavium i Göteborg. Jag ska dit, och se mina idoler. Bara 100 meter ifrån mig typ? Bättre än inget iaf!
Ett annat stort +, är att en av mina närmsta vänner ska få dela detta ögonblick med mig. Och det är ingen annan än Sofia, en übergullig tjej som jag har känt i snart 2 år. Killarna har hjälpt mig i dom svåraste stunder, men det har även Sofia gjort! Hon har funnits där för mig i vårt och torrt, och det ska bli så jävla underbart att äntligen få träffa denna söta tjej från nedre Sverige. Detta lär bli ett oförglömligt minne.

Beware Göteborg, Sandra's coming to town.


Kommentarer
Postat av: sofia nu igen, haha (a)

hahaha gumman, det sista biten fick mig verkligen att le stort, du är riktigt jävla bäst och det kommer bli såååå verdamnt roligt att äntligen få träffas och flumma runt på gatorna i göteborg :'DDDDD ♥

2010-03-04 @ 19:48:46
URL: http://sofiamartinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0