HOJ

Idag var jag på stan riktigt tidigt (tkr jag) och träffade Andreas! Vi gick på stan ett par timmar, och jag fick bla med mig detta hem:

* svart kajal
* powerade
* två sport-chokladkakor
* en julklapp (OJ SÅ TIDIGT MAN ÄR UTE)
* druvsocker


Där har ni något att notera mina vänner!
Efter stan så har jag bara suttit hemma, gått ut med Hero lite då och då.. Provade också mitt headset till min nya telefon.. Det var nog dem wierdaste hörlurar jag någonsin sett? Slänger väl in en bild på dom då jag orkar.

Nu blir det nog inte såmkt mer. imorgon är det sista lovdagen, och jag får mens bara jag tänker på't. Tillbaka till fängelset och skaka galler tills sportlovet. FY FAN SÄGER JAG BARA!
Nä, nu slutar jag. Hihi.

Peace




Så lägger vi som vanligt in youtube-klipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0