Huvudvärk

Ja ni ser ju rubriken.
Stannade hemma från skolan idag för min satans huvudvärk. Kunde inte ens vända mig i sängen, och det kändes som att någon satt och slog en djupfryst gurka i skallen på mig. Nej fy, tacka gud att jag får vara hemma och vila imorgon också.


Något annat intressant? Njae faktiskt inte. Bortsett från att jag har fått en IG-varning för första gången (bra jobbat din äckliga blondin), hallelujah?
Och vrf jag har sånt taskigt humör right now är för att min msn har gett upp.. FOR GOOD. Ja, tyvärr är det så.. *sobsob* Seriöst jag flännade irl typ. Hahah..
Så nu kan jag inte snacka med mina utländska vänner anymore, vilket suger hästdase. Aja, ni som iaf bor i Sverige kan nå mig på antingen bdb, apb elr mobilen (självklart är det bara för dom som har mitt nr).

Tror jag ska ta och lägga mig ner i sängen igen och vila, elr tassa till köket och kolla om vi har något gott (troligtvis inte)?

Peace.

Och btw, KOMMENTERA FÖR FAN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0