Muttsuck

Hoj!

Det blev ingen bowling tyvärr *sobsob*. Studierna kom i vägen (för första gången på länge), dessutom har jag en fet deadline på en bildanalys elr vafan skiten kallas, så ja. Läxorna går före denna gång..

Idag har skolan flytit på som vanligt (förutom att lärarna tog våran sovmorgon och satte dit nutidakonst lektionen med en komplett idiot till lärare), drog till stan sen för att hämta ut mina lackleggings (YAY GRUPPTRYCK (Y)!) och gå en liten stund med Andreas.

Nu hade jag tänkt skriva den där satans bildanalysen... Om jag inte kan skriva den imorgon på lektionen vill säga? SMART SANDRA, SMART!

Nej, nu vankas mat!
Peace


Kommentarer
Postat av: natta

just nu: tävling på bloggen där du kan vinna ett fint handgjort smycke, kika in om du vill veta mer.



Puss Kram

2010-01-16 @ 00:12:45
URL: http://natalies.se
Postat av: benita

Såå söt bild! :)

2010-02-08 @ 12:12:16
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0