She gets down and low for me

Skolan som vanligt i början av dagen då.
Efter det så blev det stan med Andreas ett tag, och nu sitter jag här. Hihi.
Har egentligen läxor att göra, men vem orkar ta sig tid att göra sån onödig skit (Oh, de rimmar)?.
Funderar på att ta och lägga mig i sängen en stund med ritblocket, men orkar jag masa mitt arsle härifrån? Troligtvis inte.

Imorgon blir det bowling med Tha CR3W! Tid är inte bestämd än, men det lär ju bli askalas?!
Ayah, ska ta och spela lite sims 3 nu, hihi.

Peace!


And as usual, ett youtubeklipp:




Kommentarer
Postat av: Olivia

hihihi och så träffa jag dig på staan! :*<3<3

2010-01-13 @ 20:53:08
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0