So let's Crawl,.

Hejhopp.
Japp, jag var hemma ännu en dag. Varför? Illamående. Har bara varit på skolan en dag denna vecka, inte bra inte bra..

ANYWAYS, skit i det. Idag har jag faktiskt gjort någon nytta iaf! Jag har städat hela satans köket, sopat och gjort en massa annat. Och för att vara jag, så är det väldigt.. VÄLDIGT ovanligt. Har inte rört en sopkvast på säkert 3 år.. Efter det så har jag bara suttit och spelat GTA San Andreas (Jaa, tjejer kan också mörda kallblodigt!.. I tv-spel ofc.), och inte så mkt mer. Dagen ser nog ut som så att jag ska fortsätta spela lite spel..

Bjuder er på en offantligt bra låt:





Peace.

Kommentarer
Postat av: sara

duktigt av dig :3

2010-01-30 @ 20:21:35
URL: http://rainbowfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0