Wow..

Det var ett tag sen huh?
Några saker som har hänt under dom senaste dagarna:

- Syster ringde, sa att jag hade blivit moster för andra gången (woho!), en liten chey blev det!
- Från att allting har gått superbra i veckan, tills jag blev nerdragen i skiten igen.
- ...Jag kommer inte på nåt mer nu.

HAHA, jag suger verkligen på blogginlägg ser jag nu.

Anyways, helgen är fullsmockad! Kusin blir 18 imorgon, så det blir först middag på Scandic, och efter det blire filmkväll med tjejerna! På lördag blire film med Andreas ♥, och söndagmorgonen börjar med ett tandläkarbesök *pingvindamp*. Och på söndag eftermiddag blire födelsedagsfest (igen ja) för min moster! WOHO, fullt ös?...

Funderar starkt på att lägga ner bloggen..
Va tkr ni? klarar ni den dåliga uppdateringen elr ska jag göra slut på lidandet för er?...



PEACE OUT




Kommentarer
Postat av: stålmannen andreas

Du skulle ba våga lägga ner bloggen! ;* <3

2010-01-21 @ 19:40:21
Postat av: sofie

hhaha pingvindamp?? vilket ord xD

2010-01-23 @ 18:47:35
URL: http://brunettans.blogg.se/
Postat av: Alma

Lägg inte ner bloggen! :o

2010-01-24 @ 17:08:50
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0