Yepyep

Fett nice!
Som ni alla vet, så kom ju Andreas hit och såg film och så. Idag for han hem efter att ha sovit hos mig ♥
Annars då? Jo, drog över till Melinda och såg lite film, snackade lite och sånt som vanliga individer gör!

Nu är jag hemma (elr ja, har varit ett bra tag), och jag vettefan vad jag ska göra nu. Spela tv-spel? Njää.
Tamefan första gången som tv-spel inte har lockat mig typ.
AJA, detta blev ett onödigt inlägg, så nu slutarja skriva.


Peace



MEN titta här! En ny skitbra låt! *facinerad*

Kommentarer
Postat av: sara

din blogg e så fin :*

2010-01-08 @ 03:11:33
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Elin K

Snygg blogg!

2010-01-09 @ 23:54:57
Postat av: Amanda

Lil Wayne är jättebra! :D

2010-01-10 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0