Panic

Jag har varit sjuk sen i torsdags..

Och nu på Fredag så drar jag till Göteborg. Vafan är det här för skit?! Kommer jag verkligen orka dra mig upp kl 3 på morgonen, för att sen åka till umeå (MED BIL) i två timmar, och sen vänta till kl 7 att planet ska gå till Göteborg?. Ja folket, jag börjar seriöst tvivla. Men jo, jag ska fortfarande åka.. Jag vill inte missa TH för världen. Och jag vill definitivt INTE missa att träffa Sofia, den gubben går inte.

Aja. Idag vaknade jag 12.00.. Sen har jag väl mestadels suttit på Facebook och inte gjort ett piss.
Ikväll ska jag till A-torp och se på Michael Jackson-konserten elr vad man nu ska kalla det. Lägger troligen upp bilder elr dylikt om jag orkar ikväll?..
Nej, nu väntar duschen. Hoppas man känner sig fräschare efter det.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin bild =)

2010-03-02 @ 17:58:21
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/
Postat av: BECKA

Vi kör lockigt på konserten eller nått? :P haha :)<3

Älskar dig syster.

2010-03-02 @ 19:51:50
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0