Rubrik

Hey y'all..

Sitter nu och har världens bloggsug atm, men jag har typ ingenting att skriva om? Fett lol på den.
Anyways, tänkte ta upp en grej:

Vissa av er kanske tkr jag är lite väl vulgär, taskig, kaxig.. You know the drill? Ja, föredrar ni att jag ska vara söt och snäll, elr fortsätta vara denna inkompetenta individ (vilket faktiskt är mitt rätta jag btw..)? För jag kan inte vara söt alltså, det går bara inte. Så ni som ja, inte kan hantera det jag sätt som jag skriver på, ni kan ju liksom bara.. Dra. Eller stå ut med det som jag håller på med? Your choise!

ANYWHOO... Ska ta och göra mig klar nu typ. Andreas kommer any second, så jag måste ta och duscha innan och sånt! Tror vi ska mysa lite framför soffan och se film. ♥

Vågar man dra igång en frågestund nu, elr kommer denna också bara bli en flopp? Just have to wait and see. Beror på er, just så you know.




Kommentarer
Postat av: Lissie

Var bara digsjälv :* <3

2010-03-12 @ 22:37:38
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Amanda

Dra igång en frågestund!:D

2010-03-13 @ 17:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0