Sista inlägget innan jag drar till Göteborg!

Nu är det så att detta är mitt sista inlägg innan jag drar till Göteborg (ja, ni ser ju rubriken). Så jag ska väl kortfatta denna dag (och gårdagen) innan jag måste gå och packa klart min väska:

Igår så tog jag bussen till Andreas direkt efter skolan. Vill spendera så mkt tid som möjligt innan jag åker till Göteborg. Vi såg film, och hade det jättegosigt! Inte nog med det, vi åt dessutom tårta i sängen, och de var myys. Hihi! Tack älskling för en underbar kväll. Jag älskar dig. ♥

Skola, 09.30 till 15.10.. Typ chill ändå. Tkr dagen gick oerhört fort? Efter skolan så drog jag till stan och träffade på Andreas hjärtevän en sista gång innan jag åker. Kommer sakna honom grymt. ♥
Köpte dessutom lite kläder jag ska ha på konserten imorgon! En svart t-shirt med vit text på, och till det: Svarta jeans och nitbälte.. Typ. Hihi. Lär väl knarka kameralins imorrn i Göteborg, så ja. Ni kan få se bilder.. Men bilder/videos från konserten blir det nog ont om. För min kamera suger ju balle som alla nu vet?. Får nog tigga lite bilder av Sofia.. möjligtvis videos också. Aja! Väskan packas inte av sig själv, så nu avslutar jag detta inlägg med att säga:

BEWARE GÖTEBORGARE, SANDRA'S COMING TO TOWN! You mothafuckaaaazz..

 Cute huuuuh..

Ah justja. Ni som känner för att sms:a.. GÖR DET! Jag kommer ha på mobilen all the time.
PZ!

Kommentarer
Postat av: Sofia :D

HAHA klart gumman du ska få alla mina bilder ifrån konserten och innan o hela högen, bara säg till när så skickar jag efteråt på msn ;> ♥

2010-03-04 @ 19:44:30
URL: http://sofiamartinsen.blogg.se/
Postat av: lissie

Ha det så kul!

Hälsa bill från mig ;)

HAHAH, kidding!<3

2010-03-04 @ 19:46:02
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det var en underbar kväll hjärtat mitt..

Du får ha så kul där nere, jag tänker på dej hela tiden.. Älskar dej <3

2010-03-04 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0