Telephone

Helluu

Dagen började med att jag vaknade bredvid Andreas hjärtegull. Så sjukt mysig han är. ♥ Vi låg och drog oss ett bra tag innan vi gick upp, då klockan var kvart i ett.. Var meningen att vi skulle till Leo's Lekland idag, men ingen av oss orkade så det sket sig ju.. Var mysigare att ligga kvar i sängen, hihi! Hur som haver, då vi stigit upp så gick vi och åt, och vips så skulle han hem till sig.
Nu sitter jag här och typ, trallar på för mig själv. Funderar seriöst på att börja göra klar skoluppgifterna, får jag underkänt så mördar mamma mig med en glasspinne (tro mig, hon är kapabel till det mesta)!

Btw, hur många av er har sett Lady Gaga och Beyonce's nyaste musikvideo "Telephone"? Den är ju magnifik god dammit! Sure, Lady G visar sin pussy där ett kort ögonblick, men so? DEN ÄR KING!

Nu ska jag ta och göra lite nytta. Later G's


Kommentarer
Postat av: Lissie

love it!

2010-03-16 @ 15:15:48
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0